16 September 2009

Archive - Controlling Crowds

am pus abia prima piesa shi inca nu am intseles nimic din ea dar totushi am hotarat ca asta e un semn - am vrut sa scriu :)
iaka, cu Doamne'ajuta, dupa jumade de an de viatsa pe piatsa muzicii bune, albumul Controlling Crowds de Archivea ajuns shi la mine intr-o dimineatsa insorita de Septembrie
depresivo-sumbra piesa asta de introducere in subiect, cu nuantse post-rock cares unt frumushele foc shi care imi provoaca o nostalgie nebuna dupa trecut (ca de obicei)
ashtept piesa 2 (ea fiind considerata in industria muzicii ca pieas cea mai buna de pe album shi, din aceasta cauza, dupa ea se fac singluri, clipuri, tricouri, tatuaje shi se sinucid fetele)
inca 19 secunde
here they come
se incepe tare incet
pian, voce, jalos
shi m'au chemat la tel shi am scapat mai ca toata piesa
fck!
personal responsability
shi pana una-alta
pu a'l scoate AICI

No comments:

Post a Comment