08 May 2010

Le Mix De Léo

ei a fost o data o perioada in care am trait la Paris, shi acolo, pe langa multe chestii nocive, am descoperit shi multa muzica tare miau
o parte din ea mi-a insorit viatsa shi imi amintesc de ea abia acuma shi iata am hotarat sa sharuies
era asha un CD dublu care se numea Le Mix De Léo, Léo fiind un fel de animatoro-DJ care a hotarat sa faca un mix pozitivat
nu am posheta, nu am mult info decat ce este aici shi de asta voi lua piesele care sunt in youtube shi-mi placeau mai mult de pe album shi le voi baga ca sa putem zbura, iaka'sha! :*


Black Science Orchestra - Keep On Keepin' On





Miguel Migs - Take Me To Paradise (Trouble Men Vocal)



DJ Chus & David Penn ft. Daren J Bell - Sunshine (Mediterranean Vocal Mix)




Mutiny UK feat. D-Empress - New Horizons (Class A Vocal Mix)



Kim English - Higher Things (Maurice Joshua Original Version)

No comments:

Post a Comment