14 May 2014

i need to know

caut sa inteleg ce am, ce vreau, ce-mi lipseste cu adevarat si ce m-ar face fericita
pare firesc, nu prea complicat, realizabil intr-o viata de om
dar e al naibii de greu sa intelegi ce vrei
intre dezamagirile sentimentale
nesiguranta identitara
presiunea vietii sociale neimplinite
relatiile familiale controversate
totul pare a fi o lunga tragedie

nu pentru ca am prea mari cautari spirituale - am trecut de varsta critica in care asta-i o adevarata povara (si poate face si asta parte din problema mea)
acuma vreau sa inteleg alte compartimente ale vietii mele dar sunt si ele prezente in carte 

poate totul e pur si simplu o incercare de a nu fi singur, dupa ce a murit dumnezeu si-au murit marea majoritate a obligatiunilor morale, dupa ce esteticul este atat de vast si relationalul atat de ingust (sau viceversa)

poate e doar o modalitate de a ma gasi pe mine insumi gasindu-i pe altii pe care, inevitabil, ii pierd si atunci ma pierd si pe mine si, cand raman singura, am impresia ca sunt un nimeni si panichez

poate tot ce simt e consecinta sutelor de ani in care omul s-a debarasat de povara vinei sale in fata unei entitati omnisciente si a devenit vinovat in fata parintilor si prietenilor si partenerului de viata (nu pot suporta sintagma asta dar fie)

poate ca nu tre sa stiu ce vreau pentru ca doar asa pot incerca mai multe chestii deci poate ca sunt pe cel mai gresit drum posibil

vreau sa stiu ce vreau fara a ma limita doar la o posibilitate
daca ar veni cineva acuma si mi-ar zice "tu vrei asta" (asa cum face mama) cu siguranta asi riposta cu "no way"
deci cum dracu sa fiu mare si sigura pe mine si sa nu mai fiu un cretin mic care lupta cu morile de vant din mine?

to be continued

ps. The animal needing something knows how much it needs, the man does not. ~Democritus

pps. se mai povesteste in cartea asta despre dezamagirea in institutii care-mi sunt tare dragi gen cuplu / familie. 
asta e descris si mai strasnic / complicat decat e in capul meu. 
oare cum naiba fac oamenii?

No comments:

Post a Comment