23 July 2014

UNKLE

trupa asta are piese bune, canta cu oameni tare ok si e inspirata foc
dar cel mai tare am fost incantata mereu de clipurile lor
ele sunt foarte strong si baietii au stiut mereu sa dea si mai multa valoare pieselor lor prin clipurile asta genialisime
iata 7 din ele care spun multe, tare multe, despre cum tre sa arate un clip adevarat dupa UNKLE si dupa mine

la asta am plans ca disperata cand l-am privit pentru prima data


de asta m-am speriat si bucurat si inteles ca nu doar diminetile mele pot fi tare tare grele


asta reprezinta frumusetea urbanului in stare pura, e asa un bliss!


asta-i un fel de chintesenta a stilului audio si video care este UNKLE - frumos, inspirat, minimalist in idei dar larg in interpretari, way to go!


sexy, trashy, high and dry


inca unul cu nuditate frumoasa care te face sa mergi down the rabbit hole


si, pe final, preferatul meu. sinestezie. forta. dragoste

No comments:

Post a Comment