30 June 2014

Tricky la Bucuresti si albumul lui nou din 08/09/2014

n-am vrut sa scriu despre concert dar daca tot am citit acuma despre faptul ca scoate un album nou pe 08/09/2014 - hai sa scriu ce am crezut despre ce-am vazut pe 27/06/2014 la Bucuresti
Tricky e un personaj special asa ca nu putea fi altfel decat speciala prestatia lui
a fost cam beat, a fost cam lipsit de inspiratie deci nu a cantat mult, a fost cam agresiv si cam lipsit de sensibilitatea de care cred ca da dovada la fiece concert
in primele trei piese eram sigura ca nu e el pe scena, ca-i un intro facut de altcineva
apoi i-am recunoscut miscarile dar nu si energia 
mi-i trist dar nu prea trist
e Tricky, trebuia sa vad si asta in una din calatoriile mele spre soarele trip-hop-ului
in mailul primit de pe situl lui se vorbeste despre albului nou ce urmeaza sa se intituleze Adrian Thaws
si acolo scrie asa “Calling it Adrian Thaws is saying you don’t really know me,” says Tricky of his 11th album. “So many times people have tried to put a finger on me and every album I go to a different place.”
am cunoscut si partea asta, nu tare profesionista, tare rupta si tare obosita
asta-i una din piesele de pe albumul nou
nu prea suna pozitiv si inspirat tot ce-am scris dar nu-i asa de rau cum parea
uneori viata-i mult mai trista decat concertul lui Tricky :)

No comments:

Post a Comment