21 September 2015

ars poeticA

iti faci unghiile
iti scrii lucrarile
iti stergi lacrimile
iti daunezi grav sanatatii

terminologia de la facultate ma opreseaza
de aia pun la min. 1:01:38
si nu mai am nevoie de cuvinte
explicit si emotionant, ca-n poveste

am scris multe scrisori
si am sters si mai multe
nu mai ascult muzica noua
nu mai caut sa inteleg

vine toamna si asta nu-i asa de rau
zilele vor fi mai scurte si noptile nu ma vor chema pe terasa
voi sta in pat si voi asteta primavara
si voi uita cum se ruleaza

am facut un protest si n-am baut bere o zi
protestul s-a terminat pasnic
degraba-i maine si totu-i pe vechi
condoleantele mele, this is the last day...

of the rest of your life?
yeah, sure, why not? cu siguranta
si crezi temeinic in circumstante atenuante
si in argumentele pe care le-ai inventat

considera fiecare nota, fiecare litera, fiece tacere
daca muzica e constrita din spatiul dintre sunete
atunci viata-i construita din nopti
tre de fondat o asociatie pentru drepturile insomniacilor

ei tot au voie sa spere
si lor li se permite sa aiba cearcane frumoase
si efemeritatea noptii este o scuza buna
pentru a nu dormi singur

concluzii nu fac pentru ca-i incoerent mesajul
standing ovation pentru muzicieni
si pentru cititori un mesaj de compatimire
there is no heven nor hell, it's Sisyphus world

No comments:

Post a Comment