26 September 2015

lipsa detaliului obscur

anul asta am parte de multe istorii despre cum oamenii se plac atat de cald incat vine primavara in fiece dimineata

asta-i asa de miau ca-mi buhneste carotida cate un pic de fiecedata

unii numesc asta emtatie

altii - proiectie

orice ar fi - e de bine

la moment, azi, simt cum ea s-a indragostit si-l iubeste atat de tare incat peretele care ne desparte infloreste :)

si ea viseaza si crede si vede in el tot ce-i mai frumos si mai drag

si casa asta parca-i mai casa, si departarea asta parca-i mai blanda
asa arata fericirea oamenilor apropiati prin peretii mei albi

muzica de la Alpha pup e la fel de buna

se incepe iar migrena si-i tarziu si nu am terminat de ascultat un podcast despre acel minunat Lautréamont

imi place pasiunea asta pentru scriitori, poate totusi mi-am ales bine meseria?

No comments:

Post a Comment