10 February 2009

5'nizza - Солнце




























cât din 24 de ore stăm noi în underground (birou, tunel, casa...) şi cum ne afectează oare lipsa asta de soare? nu vom afla decât prea târziu...

оно светит всем -
вам и нам, тебе и мне,
ему и ей-ей-ей
света нет без теней
тени без света
в ожидании рассвета
где-то лето это
таяли льды
таяли-таяли льды
были мы - и я, и ты
ответа нет
цветы растут растамания
магия цветов
не надо слов
get off
солнце, свети нам,
солнце, свети нам,
солнце, свети нам,
солнце, свети всегда

7 comments:

  1. Da foarte tare...Pentru cine are puterea să întelegă...Vreau mult soare, mult, mult...Îmi place 5'nizza, dar nasol că nu ştiu rusă...O să savurez mâine blogul tău, în momentul asta am bateriile consumate...Pace din Bucale...

    ReplyDelete
  2. (google-ul şi cu mine au tradus asta)

    aceasta straluceşte pentru toţi
    vouă şi nouă, ţie şi mie
    Lui şi ei-ei-ei
    Nu-i lumină fără umbră
    umbră fara lumina
    în aşteptarea răsăritului
    cândva în această vară
    se topea gheaţa
    se topea-se topea gheaţa
    Am fost noi - şi eu, şi tu
    Răspuns nu e
    flori cresc rastamania
    magia florilor
    nu e nevoie de cuvinte
    Get off!
    Soare, Luminează-ne
    Soare, Luminează-ne
    Soare, Luminează-ne
    Soare, Luminează-ne mereu

    :D
    ce naşpa

    ReplyDelete
  3. Hehe aşa am tradus şi eu, dar una e să înţelegi fără google :D...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. pai credeam ca o vorbesc pana a citi din Tolstoi... rusa de la Chisinau e saraca shi-i trista

    ReplyDelete
  6. daca ai chef de un trip frumos pana a ajunge la perna... http://www.youtube.com/watch?v=RF7E23FLiW4

    ReplyDelete