11 May 2009

miau

tare o iubesc pe fetitsa asta
e fetitsa mea dulce
mmm
:*

20 comments:

  1. te iubeeeeesc!
    Numa eu
    Numa tu
    Numa noi
    Numa a ta
    :*

    ReplyDelete
  2. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    aaaa meaaaaaa!

    ninaviju

    ReplyDelete
  3. fara sutien ar fi mai transcendental

    ReplyDelete
  4. )))
    noi am hotarat ca facem battle ca pe vremea cavalerilor
    sa vedem a cui e fata shi daca va fi cu sau fara sutieni
    get ready

    ReplyDelete
  5. Cine merge la transilvania calling acela ii cyshtigatoru :P da ciur cu sutien ;))

    ReplyDelete
  6. eu eu eu

    cu sau fara sutiene .. ierburi... si lcd monitoare..

    tu sa fiii ... mmmmmm :)

    ReplyDelete
  7. am castigat?

    ReplyDelete
  8. eu tot sunt in concurs shi eu tot merg
    cum nu pot fi 2 cashtigatori - cred ca tre de mai introdus nishte parametri
    1. cine-i mai mare iubire din noi 2
    2. cine-i mai frumushel din noi 2
    3. cine asculta muzica mai buna (conteaza shi stajul daca ceva;)) din noi 2

    shi in joc era shi Nenormalul doar ca el nu-i online

    Doinitsa, hai fa concurs ca la vikingi :D

    ReplyDelete
  9. aha... ca sa fie mai obiectiv... inca trebuia sa mai adaugi la lista si:

    -cine mancare face mai buna?
    -cine jointuri ruleaza mai bine?
    -cine are plante de camera mai frumoase (eu il am numai pe pagan;) )
    -cine e mai broscut(a) )
    -la cine buicaniul e mai buicani ))



    ninaviju pe tine!


    ps
    eu stiu ca tot asta intra in planul tau malefic de reimpartire a lumii ;)
    dex a fost primul... iar acum si doina
    aaaaaaaaaaa!!

    ReplyDelete
  10. urmatorul e ma_inec
    shi dupa asta vine pagan
    ai griga >:D

    ReplyDelete
  11. da eu pe doina o stiu de undeva...dar nu de la admiral...hz de unde

    ReplyDelete
  12. adu-tsi aminte!!!
    asta poate fi un moment crucial in drumul spre victorie :))
    a stai! tu mergi la Transylvania calling? (shi aici tre sa apara nenea cu degetul intinsgen http://www.sovlit.com/pics/ty_sovlit.jpg )

    ReplyDelete
  13. eu iaka ti-am hranit peshtishorii verzi shi roz :D shi am hotaryt sa va iubesc pe totsi..shi sa ma dau iubita :) eu is mare mare mare...shi ajung la totsi...nu ca tortu la nuntsi :)))))
    dar...crusia oricum ii prima...asta e realitatea obiectiva shi imbatabila :*

    Max poate CUC sau Debate sau....nush :D

    PS: la Transilvania mergem cu toti shi nu se discuta!

    ReplyDelete
  14. vezi aici http://crisrobu.blogspot.com/2009/04/oameni-fermecatsi-nu-sunt-chiar-multsi.html
    e shi link pe lastfm la event
    va fi mare frumusetse shi noi intentsionam sa ne bucuram acolo din 18 in 25 august
    daca mergi shi tu, avem totsi trei shanse egale (daca nu contabilizam dragoste, frumusetsea shi florile :>)

    ReplyDelete
  15. nah cuc, debate?

    bluetech - o voce frumoasa de-a lui jah

    mast kalander!

    ReplyDelete
  16. eu zic ca poate de acolo ma cunoshti ;)

    ReplyDelete
  17. a nu...eu nu joc asa ceva

    da poate )

    ReplyDelete