15 June 2014

nu despre homofobie

pe la varsta de 8-9 ani, mama mi-a povestit de Banchetul lui Platon si despre oameni si sentimentele lor pentru alti oameni, fie ei de sex opus sau ba
mi-a povestit despre dragote, sex, cuplu, unitate, divinitate si multe alte chestii
toate astea m-au format si am devenit omul care considera ca toti au dreptul la fericire si la dragoste 
si nimeni nu are dreptul sa intervina in viata ta pentru a-ti spune ce e bine sau ba
si nu trebuie sa astepti acordul unei persoane terte pentru a fi fericit in cuplu
sunt in preajma mea o sumedenie de oamnei care au pareri divergente despre homosexualitate, schimbare de sex, comportament corect, etc. si e ok cu mine sa nu fii de acord cu ceva dar azi, vazand acest post de la Morgan m-am gandit iar ca e bine sa ai parerea ta dar e rau sa ti-o impui
si atunci cand o impui in mod violent devii asshole si basta
 
nu am vrut sa spun cu asta decat ca-mi place de Morgan si de atitudinea lui
si-am mai vrut sa subliniez faptul ca suntem egali, liberi, frumosi, diferiti si in asta consta puterea noastra
hai sa ne iubim si sa ne acceptam si sa crestem impreuna
we can do it
ps. uite cat de diferiti suntem:

No comments:

Post a Comment